Ֆիլմեր բոլոր տարիքի երեխաների համար․․․

Նիկոլա Վանիե․ Բելն ու Սեբաստիանը

Ալբերտ Լամորիս․  «Կարմիր փուչիկը»

Մարտին Սկորսեզե․ «Ժամանակի պահապանը»

Ժիլ Դե Մետր․ «Միան և սպիտակ առյուծը»

Վիլյամ Ջոյս․ «Պարոն Մորիս Լեսմորայի թռչող գրքերը»

Ջեյ Ռասել․ «Իմ ընտանի դինոզավրը»

Նենսի Մայերս․ «Թակարդ ծնողների համար»

Սթիվեն Չբոսկի․ «Հրաշքը»

Ռեյ Բրեդբերի․ «451 Ֆարենհայթով» 

Քենեթ Բրայն․ «Մոխրոտիկը»

Նիկոլա Վանիե․ «Ի՞նչպես դասից փախչել օգուտով»

Քրիստոֆ Հանս․«Հրեշը և գեղեցկուհին»

Սյուզան Մասոն Բրեդլի․  «Լուսինը»

Մարկ Օսբորն     «Փոքրիկ Իշխանը»

Ջանի Ռոդարի «Կապույտ աղեղի ճանապարհորդությունը»

Սթիվեն Սփիլբերգ «Մեծ և բարի հսկան»

Աղբյուրը՝ Քնարիկ Ներսիսյանի բլոգ

Իմ բույսը։ Արինա Նավասարդյան

Հյուսիսային դպրոցի 2.2 դասարանի սովորող Արինա Նավասարդյանը «Ուսումնական գարուն» նախագծի շրջանակում պատմում  է իր բույսի մասին:

Ես ունեմ գեղեցիկ մի բույս։ Նրա անունը Ալեքսանդրա է։ Բույսի տեսակը անհայտ է ինձ։ Ալեքսանդրա ծաղիկը ես միշտ  ջրում եմ։ Ես շատ եմ սիրում իմ բույսը։

This slideshow requires JavaScript.